Onze school is een veilige en vertrouwde plek waar iedereen leert en ontwikkelt. Dit doen wij aan de hand van 3 kernwoorden voor zowel het pedagogische als voor het onderwijskundige klimaat op onze school.

Pedagogisch klimaat

We vinden het belangrijk om gezien te worden en zelf ook om te kijken naar een ander. Wij willen een school zijn waar iedereen zich gehoord weet. Een plek waar het veilig is en waar je ondanks jezelf, jezelf kunt zijn. Hierbij zijn drie kernwoorden op onze school zichtbaar:

• Respect
  • Betrouwbaar
  • Lef

Onderwijskundig klimaat

We zijn een school waar kwalitatief stevig onderwijs wordt gegeven. Collega’s worden ingezet vanuit kennis, expertise en talent. Een plek waar kinderen en collega’s voorbij de comfortzone durven te gaan om zo te kunnen bloeien en groeien. Hierbij zijn drie kernwaarden voor onderwijs en kwaliteit op onze school zichtbaar:

• Zelfstandigheid
  • Nieuwsgierigheid